Впечатляващите постижения на Юсейн Болт на световното първенство в Берлин са се отразили благоприятно на продажбите на "Пума", пише "Файненшъл таймс".
Изпълнителният директор на производителя на спортни стоки Йохен Зайц заяви пред изданието, че след двете титли на 100 и 200 метра, съпътствани от световни рекорди, продажбите на компанията са се увеличили.
"Това, че той счупи два световни рекорда, е нещо гигантско. Болт е злато за нас. Независима организация оцени медийната стойност на спринтьора на 250 млн. евро", каза Зайц.
Всички продукти на "Пума", пуснати за световното, са разпродадени. Включително и маратонки, наподобяващи шпайковете на Болт, наречени Yaam. Германският концерн е един от трите големи спонсора на атлета.
Зайц добави, че компанията е похарчила милиони за първенството. Освен на Ямайка "Пума" е спонсор на още четири отбора.